Wednesday, June 23, 2010

Praktisk info

Praktisk veiledning fra Amazon se websida


Hvordan betaler jeg for innhold?
Amazon Kindle bruker 1-Click bestilling metoden, som krever et kredittkort eller debetkort eller et gavekort saldo på kontoen din for digitale bestillinger. Besøk sidene nedenfor for å lære hvordan du setter opp eller endre betalingsmåten.

Kan jeg laste ned innhold uten trådløs forbindelse?
Ja. Du kan laste ned innhold fra datamaskinen via USB-kabelen når du er utenfor dekning området.

Hvordan registrerer jeg / deregister min Kindle?
Fra Kindle, velg Home> Meny> Innstillinger> Registrer eller Deregister. Fra Amazon.com, registrere eller deregister via Min Kindle sider.

Hva kan jeg gjøre med en frossen Kindle?
Plugg din Kindle til en stikkontakt, vent 1-3 minutter, og forsøk å navigere. Hvis Kindle er fortsatt ikke svarer, kan du gå til feilsøking hjelpesidene for mer hjelp.

Kan jeg dele innhold med andre kindle?
Bøker kan deles mellom kindle, PC eller iPhone som er registrert for samme konto. Det kan være begrensninger på antall enheter (vanligvis 6) som kan samtidig bruke en enkelt bok. Abonnementer til aviser eller tidsskrifter kan ikke deles på flere enheter.

2 comments:

  1. Veldig god informasjon, dette, Alexandra, er det i orden at jeg lenker til denne bloggposten fra vår Leserbrettblogg her ved UiA?

    ReplyDelete